Alla inlägg den 19 januari 2009

Av MissBatman - 19 januari 2009 22:45

Varför sover jag inte? Jag fattar inte? Jag ska upp snart och fick ledigt från jobbet och allting. Varför i sjutton sover jag jag inte!? det var ju typ det som var meningen med att slippa jobba!

Jag är så jävla internetkåt så det luktar skunk!


Jag måste fan skämmas. Usch.

Av MissBatman - 19 januari 2009 19:02

Det snöar, ja. Överallt och hela tiden. Julen är slut FATTA! Jul slut = ingen snö utan maskrosor och brända axlar, iallafall gula solar och inte den där extra tröjan som dessutom kliar!

Det är ingen som vill gå ut längre! Tonåringar skolkar, barn gråter, tanater får ingen mat, gravida ramlar och fåglarna längtar hem!
Det här är allvar, hur ska vårat samhälle se ut egetligen? Vad är det ni vill säga med det här? Vilka vill ni straffa, för just nu sitter ni och strffar helt oskyldiga! Iallafall en del.

Det finns inget att göra längre... Vad ska man göra ända fram till maj!?
Skita kanske. Är fan bajsnödig. Moget. Hejrååå

Fel

Av MissBatman - 19 januari 2009 05:56

Jag har lyssnat på samma låt i snart en vecka. Gång efter gång och dag efter dag.


Något fel är det ju.

Av MissBatman - 19 januari 2009 05:40

Den där matlådan minsann

amanda, säger:

ja jag vet, :D vad har du för matlåda då?
Batman sjunger ut - Billigt. säger:
Vanlig hahah
Batman sjunger ut - Billigt. säger:
spela roll hur min matlåda ser ut.
amanda, säger:
men alltså åhhh, vad för mat? :O
amanda, säger:
skiter väl i lådjäveln :D



Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards