Alla inlägg den 15 januari 2009

Av MissBatman - 15 januari 2009 22:07

Idag fick jag en plats på musikskolan. Jag ska tydligen börja lära mig piano.
Jag har allatid velat piano, men har jag typ tid och sånt tjaffs?
Ger jag upp när jag inte kan, för jag kommer inte kunna på ett tag!

varför kan ingen bara komma och bestämma åt mig. Säg vad jag ska göra så gör jag det. Måh.

Av MissBatman - 15 januari 2009 21:54

En grej till!
Jag köpte en bok i dag för 20 spänn! T.o.m jag tyckte det var skitbilligt och då är det verkligen billigt!

Underbart! Den ska jag smygläsa nu.

Av MissBatman - 15 januari 2009 21:42

Jag såg Wallander nyss. En besvikelse tror jag. Eller jag var trött som ett aphus och höll på och somna och det kanske förstörde lite?
Jag har varit som ett jävla barn på julafton hela dagen och var väl fortfarande helt uppspelt och filmen kunde inte räcka upp till min.
Trött och uppspelt tillsammans med en Wallanderfilm funkar inte asbra, men lite!
Det var inte så jävla värdelös som det låter. Helt klart godkänt, men det kunde varit bättre med bättre förhållande.

Måste sova, drömma om nudlar, tält, svett och sol.
God natt

Av MissBatman - 15 januari 2009 12:24

Amanda och är töntiga. Vi har köpt likadana klänningar, sådär som man gjorde i typ 4:an. Men vad gör man inte för blommiga grejer till blommig tjejer.

Amanda dappar på msn, hennes boy. Det ser ungefär ut såhär:

Amanda: Hej!
Amanda: (direkt efter) men svara då!!!!
Amanda: kan du svara är gubbe!
Amanda fortätter att skriva tätt inpå, hon kan bara inte hejda sig
Amanda: Skit it då, skit i mig bara.
Amanda: MEN SERIÖST SVARA!!!!!!
Amanda: men skit ner dig då för fan!!!!!!!!!!
hennes boy: Ja gärna!!!!!!!!! =)

Amandfa är desperat.......

Av MissBatman - 15 januari 2009 06:03

Idag ska jag se wallander. Tänk om den är skitbra? Det är något jag och min vännina plus pappa får lista ut när vi är där.

Mamma tvingar mig snart att köpa skor, men det finns verklligen INGA snaygga skor! Det ska vara stövlar (vilket jag hatar än så länge) och så finns det någoonting med superklackar och super klackar.....
Tro mg! Ni vill inte se mig i klackar.

Borde göra mig ett par egen så jag får ett par snygga för en gångs skull.
Hjedå, tiden rinner ivög. Idag. Igen.

Av MissBatman - 15 januari 2009 05:35

Jag låg under mobilen när vakna nyss FAST jag hade lagt den på andra sidan rummet (som visserligen inte är stort, men det ska ändå duga för att vakna när man går och hämtar den).

Hur kan man missa att alrmet är på när måste gå UPP för att stänga av alramet.
Jag missa det iallafall.

Kaffe och sånt nu.

Åh, jag hatar och stressa! Jag väntar hellere in timme på ett tåg.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards