Alla inlägg den 13 januari 2009

Av MissBatman - 13 januari 2009 20:43

Jag kommer nog aldrig sluta hata Finspång och aldrig sluta älska Borlänge.
Jag ska gå och kära ner mig i någon gullig liten stad någon dag.

Någon som har förslag?

Ps.. Mamma kan tydligen inte poppa popcorn för det luktar bränt blandat med någon söttma. Inte bra det där.
Chokladbollar vill jag ha!

Av MissBatman - 13 januari 2009 20:22

Hahaha, jag fick tag i en himla rolig blogg. Alla borde få chans att titta i den.
Den är rolig. Jag älskar roliga saker.

"Borås station har länge haft problem med sviktande besökssiffror men gör nu en uppryckning. I och med rekryteringen av Micke Becker profilerar man om Borås station till nattklubb.

- Ja, folk har haft en tendens att "åka vidare" till andra destinationer så som Göteborg och sånt men i och med vårt projekt 'Borås station ? Slutstation' hoppas vi kunna vända på det. På öppningskvällen spelar en tjej"

- http://fantasinyheter.blogspot.com/

Av MissBatman - 13 januari 2009 20:07

Självklart kollar jag på alla serier som någonsin funnits på svenska och då innbär det att jag dyng-glor på Andra avenyn.

Och ja, jag blir helt uppjagad när det slutar spännande. Och ja, jag blir helt ifrån mig när dom har upphåll. Och ja, jag kan inte missa ett enda avsnitt.
Och ja igen, jag diskuterar serien som om jag diskutera mina egna vänner.

Idag är det serie start. Jag ska tonårsmysa! Alla som är tonåringar på rikitgt kollar på det här. Det fattar ni väl?

Av MissBatman - 13 januari 2009 19:51

Jag har i alla mina år trott att jag har varit en social tjej. Alla säger att jag är en översocial människa och kan inte sluta prata.
Så här har suttit trott på mina så kallade vänner (vilket dom inte borde vara längre) och trott att jag är en social tjej.
Mina vänner har ljugit för mig. Jag är inte social, isåfall närmare en ensam varg eller något.
Jag ska byta ut mina vänner mot möss eller något.

Jag gillar inte upplevelsen att träffa nya människor. Det gör mig nervös och osäker och vem gillar sånt? Jag kan inte vara normal inför nya människor.
Jag trivs bäst med mina gamla, som jag vet att jag har. Som jag kan säga att dom luktar illa eller ser ut som falddermöss och sånt kan man inte säga till nya människor. Möh!

Varför måste jag alltid vara tvärtemot alla? Det är ju menningen att man ska tycka det är kul med nya männiksor.

Varför gillar jag inte det?  Stackars mig.

Jag måste verkligen förbättra mig på den sociala fronten, eller nej, orka kompisar!

Av MissBatman - 13 januari 2009 09:40

Lyssna på


Timo Räiäsenen - About you


Ni kommer inte ångra er, eller förresten ladda ner hela skivan. And then there was Timo.


Nu ska jag gå till lektion. Härååååå

Av MissBatman - 13 januari 2009 08:01

Förresten!
Visste ni om att Sofia städa runt 6 imorrse? Visst är jag underbar?

Nu har jag inget mer att tillägga, eller egentligen har jag massor.
Men det är inget skrivvärt.

Nu tänker ni, "men allt annat som du skriver om då?".

Jag måste verkligen lära mig stava och lära mig "de" och "dem". Det här känns inte bra längre. Jag vill att folk ska se mig som en mogen och seriös person.
Jag har mycket att lära innan det!

Snart går min buss. Kul.

Av MissBatman - 13 januari 2009 07:57

Hur kan man döpa en fiskrätt till fiskbiffar? Hör ni hur äckligt det låter? Varför tänker inte folk som dom gör i en vanlig matsal och döper sina rätter till lyxnamn, fats det är skitmat.

Aja, jag är inte kräsen. Idag ska jag äta fiskbiffar. Spännande.

Av MissBatman - 13 januari 2009 07:05

Sägs att kärlek är som en sjukdom, vem vill då vara kär? Jag menar vem vill ha en jävla sjukdom? Jag tror inte på att kärlek är en sjukdom.
Vilket jävla påhitt! Kärlek är kärlek och det är ingen sjukdom, man är bara lite gladare än vanligt. Eller vad fan vet jag, jag kan inte om det där.

Förresten borde jag bli kär, då blir man glad.

Kärlek är ute förresten, eller något. Jag är trött.
Hejdå.

Och nej, jag har tydligen inget liv utan sitter bara här från morgon till kväll. Och är jag inte här kollar jag på Gilmore girls.
Pinsamt.

Undra hur många menningslösa inlägg jag har dragit till med de senaste dagarna. Tur att ingen läser dom.

Jag har inte fått något kaffe än heller, så bäst man går och tar det nu.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards