Alla inlägg under december 2008

Av MissBatman - 13 december 2008 01:51

kevin vann idol. Det kändes inte allt för oväntat, faktiskt. Jag blev lite kär i honom för han är ju alltid så himla glad och snäll. Alltid lika positiv också. Det är nog första gången jag faller för honom så hårt, även om jag fortfarande hatar honom som artist. Han är bra som artist, men han är inte direkt min smak någonstans. Han känns mer som en till Ola och gänget, fast den gladaste och gulligaste någonsin. Som ett litet barn på julafton. Han var ju sötast mot sin tjej också. Åhh...

Nu ska jag sova
och kanske skriva en snutt. God natt.

Av MissBatman - 12 december 2008 18:12

Musse, Linns katt har blivit besatt av av tangetnterna på Linns dator, eller mer pilen på dartorn. Han jagar en pil.
Glad för ingenting. Tokigt.

"+w2weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"
// Musse

It

Av MissBatman - 12 december 2008 17:39

Jag älskar fredagar har jag kommit på. Idag har är så trött att jag skulle kunna sova ända tills på måndag. Jag älskar helg och snart är det jullov också och det älskar jag ännu mer.

Av MissBatman - 10 december 2008 20:06

Jag satt och funderar på om man skulle ha något nyårslöfte iår. Det känns egentligen ganska onödigt eftersom att jag har aldrig i hela mitt liv gjort något som jag har sagt att jag ska göra. Plus att nyårslöften har en dålig effekt, det är mer menningen att man inte ska klara det bara för att det är ett nyårslöfte.

Jag borde
kanske ha att jag ska klara nyårslöftet i nyårslöfte? Fast då måste jag först ha ett nyårlöfte ändå va? Det funkar inte annars, va? Jag kan ju ta något lätt som typ att jag ska handla någonting i en affär under året.
Det är ju inte så svårt. Ganska fusk kanske.

Mot Heliga Birgitta, Villion, islandssagor och Eddan.
Sen jävlar ska jag sova. Mums.

Av MissBatman - 10 december 2008 05:58

God morgon!


Jag vet inte om jag bara inbillar mig eftersom jag alltid har hatat att träna, men ibland känns det lite skönt också. Det känns lite läskigt att säga det, men tänk om jag börjar gilla att träna?
Någon måste ha bytt ut min hjärna isåfall. Läskigt.


Jag är hungrig.


Ps... En morgonlåt sitter ju urmärkt.

Av MissBatman - 9 december 2008 07:35

Jag har kommit på att jag inte ska vara utan en festival iår. Jag vill vara på festival och därför ska jag vara där. Jag ska göra allt som står i min makt för att komma på festival, med eller utan någon.
Eller ja, okejdå, kanske inte ensam då.


Vill du vara med på festival? Jag bjuder inte. Men jag åker med nästan vem som helst!

Av MissBatman - 9 december 2008 06:09

Jag tycker inte om när allt ska hända på en gång. Att allt jobbigt smalar sig vid en enda punkt. Som bin till läsk. Det är så kan man säga. Allt jobbigt och trögt bara faller över den och dödar. Dödar dödar

Okejdå, men det är mycket i skolan och så ska jag jobba idag och så ska jag hnna träna och även typ städa också tack, men när? Var jag snuskigt kunde någon träna åt mig och städa. 

Kan ingen bara ge mig något FETTIGT?

Av MissBatman - 3 december 2008 14:40

Om jag hade råd skulle jag ge henne ett festivalpass till Peaceandlove.
Men nu har jag ju inte råd, så det sket sig.


God jul!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards