Alla inlägg den 22 december 2008

Av MissBatman - 22 december 2008 18:13

Imorgon ska jag och Linn slåss bland stressiga människor som har ett stressigt liv som dom inte har handlat julklappar än. Så då måste dom stressa genom alla affärer för att dom ska hinna göra julskinkan som du skulle ha gjort förra veckan. Sen hade dom glömt att göra julgodiset med sina barn och måste stressa med julskinkan och glömma den i ungen tills den blir bränd och måste ut och stresshandla en gång till. Pappan i huset får förtvivlat försöka göra knäcken som han spiller ut på plattan, som sätter sig fast som super limm och allt bara ryker och barndlarmet hoppar på. Barnen skriker och mamman kommer plötsligt hem och hon skriker och pappan suckar. Föräldrarna lägger sig raklånga på golvet, blundar.
Nu är det jul igen.

Linn och jag har inget stressigt liv och inga stressiga försök över att hitta julklappen. Julgodiset står i kylen också. Vi vill bara åka dit, för att känna stressen utan att vara delaktig.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards