Alla inlägg den 16 december 2008

Av MissBatman - 16 december 2008 21:31

Har jag tänkt lite på det där med att man kanske skulle köpa sig en kamera, en sådär 3 år efter alla andra. Jag känner att det kanske är dags att köpa sig även om jag inte har något att ta kort på, men vill tydligen ha en ändå.

Jag är för snål att köpa en ny, så jag tänkte tvinga pappa sälja sin. Det kan gå faktiskt. Den är bra också och det är bra tycker jag.

Ps.. våga mig inte på kaffet om jag skulle bli alldels för pigg och inte har jag somnat heller. Illa, Sofia, illa.

Nu så! God natt ännu en gång.

Av MissBatman - 16 december 2008 21:07

Idag var sista gången jag jobba innan jul. Allting startar igång den 1/12 igen. Jag är så himla trött på det där jobbet, så det ska bli skönt att äntligen få ha en paus. Egentligen kommer det bli tråkigt i plånboken i januari, men det får man tydligen överleva.

Sen har jag fetaste samhällsprovet på torsdag också, så det måste jag väl plugga till hela dagen imorgon. Jag har inte riktigt fattat det där med att man kan lägga upp pluggandet än, men dte kanske kommer.

På fredag får jag jullov! Tusen tack för det!
Hoppas skolan glömmer bort att starta igen efter jul.

Nu ska jag sova, egentligen vill jag ha kaffe, vågar jag?
Jag kanske blir skitpigg och det var inte så himla rockigt kanske.

Aja, sova vilket som. God natt!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards