Alla inlägg den 14 december 2008

Av MissBatman - 14 december 2008 21:30

Jag städa rätt bra nyss. Det himla bra och rätt fint. Det är egentligen inte klart för jag fastna vid datorn. Jag är hungrig också och jag har ätit massa dåligt idag och bränt en kola så det står om det.
Imorgon ska jag träna som svetten rinner. Kan behövas.

Linn och jag ska mysa som fan den 23 dec. Hoppas vi åker in sjukt tidigt till staden när det fortfarande är mörkt. Det är himla mys.
jag menar, vid 8 är det fortfarande mörkt så det borde ju gå och ta 7:20 bussen in. Hoppas hon vill det.

Jag borde sova nu. Jag har prov imorgon, men det glömde jag bort kom jag på, så det blir inget prov imorgon. Hihi.

Nu blir det en gång med The Plan och kansek ett avsnitt av Gilmore Girls.

Av MissBatman - 14 december 2008 18:36

Jag höjer när reklmer är nu för tiden. Det är Willys reklam jag vill åt, för jag tror att det är nog den bästa låten som någonsin har varit med i en reklam, Någonsin. Faktiskt. 

Kändes hopplöst att hitta den låten, så jag kom och tänka på alla dom låtarna jag inte kommer att höra i mitt liv, som kanske kunde varit mina favoritlåtar. Tänk att missa alla dom där låtarna som man lyssnar sönder, som tex willys reklamlåt.

Jag hitta iallafall Willys reklamlåt. Den går om och om och om igen nu.
Älska Willys!


Låten: The Plan - The wind starts blowing

Av MissBatman - 14 december 2008 00:47

Jag vill ha bra filmer att se på eller en snuskigt bra bok. Jag vet inte när jag läste in bok senaste (Bob Hanssons bok, Hallelujah liksom, räknas inte). Jag kommer inte på en enda titel på en bok som jag har läst, även fast jag har läst en hel del böcker i mina dar. De senaste åren har jag visserligen bara läst dikter och sånt, men ändå.
Just det, Jonas Gardells böcker! Dom är himla bra.

Men iallafall, skit i det nu. Nu snackar vi att jag vill ha en asbra bok och en asbra film. Och ja, det ska vara töntiga kärleksfilmer om tonåringar.
Dom är faktiskt tuffa! Nästan...

En av alla saker jag hatar hos mig själv är att jag är så himla kräsen när det gäller böcker. Det måste passa exakt! Jag menar, jag gilla knappt vindklippt ängel. Vem gillar INTE vindklippt ängel i min ålder? Har man läst någon bok har man läst den och älskat den av hela sitt hjärta.
Men inte jag. Den var inte allt för bra. Det var väl för att den var så långt ifrån mitt liv.

På tal om böcker så skulle jag vilja skriva en bok bara för att se om jag skulle klara av det. Känna känslan av att ha skrivit så mycket text. Coolt!

Nu ska jag leta filmer och sånt. hejdå.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards