Alla inlägg den 3 december 2008

Av MissBatman - 3 december 2008 14:40

Om jag hade råd skulle jag ge henne ett festivalpass till Peaceandlove.
Men nu har jag ju inte råd, så det sket sig.


God jul!

Av MissBatman - 3 december 2008 14:20

Jag tror jag har julklappsångest. Jag kan verkligen inte komma på någonting alls att ge till min bästa vän, Linn. Eller egentligen har jag en sak, fast den är tråkig. Hon behöver egentligen en ny, men ändå. Jag tror inte det är något hon uppskattar precis. Jag bad mor min leta efter en i stan, men hon har inte hittat någon än. Jag får väl ta en runda i stan efter skolan någon dag.

Egentligen har jag ett större problem. Hon fyller 18 år 4 januari och kanske man ska köpa något lite bättre och sådär. Men snorungen vill jag inte ha något! Hon gillar varken halsband, armband eller örhängen. Då hade det ju varit skit lätt! Kläder är inget att tänka på eftersom hon är så oberäkning med kläder, hon har liksom inte en sorts kläder hon gillar som jag. Sen tror jag inte hon är så sugen på kläder heller.


Funderar på att byta vän som är lättare att köpa present till, hoppas hon läser det här så hon känner en press att komma på att önska sig.


Altenativet blir att du kan bli utan linn, möhö!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards